Termeni si conditii

Termeni si conditii utilizare site si comenzi online - ecoways.ro

Accesarea si folosirea website-ului ecoways.ro implica acordul tau cu termenii si conditiile prezentate mai jos. In caz contrar dupa citirea acestor termeni, te rugam sa parasesti website-ul.  Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC ECOWAYS POWER SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Confidentialitatea

Nu prelucram si nu furnizam partilor terte date personale ale vizitatorilor sau clientilor nostri. De asemenea SC ECOWAYS POWER SRL nu furnizeaza informatii privitoare la comenzile facute de catre clienti.

Proprietate intelectuala

Continutul website-ului, elementele grafice si text, cat si logo-ul acestuia sunt proprietatea SC ECOWAYS POWER SRL, copierea sau folosirea acestora fara acordul nostru este stric interzisa prin lege.
Ne rezervam dreptul de a aproba sau dezaproba orice fel de utilizare a logo-ului si continutului website-ului ecoways.ro.

Returnarea produselor

Produsele se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profestionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Aceasta se aplica doar persoanelor fizice, pentru clientii persoane juridice, politica de retur este valabila doar in cazul unor defecte de fabricatie sesizate in 24 ore de la receptia produsului.

Ne rezervam dreptul de a refuza returul produsului in cazul in care au loc anumite abuzuri considerate din rea credinta.

ecoways.ro poate percepe o taxa pentru restaurarea produsului returnat la starea de nou in cazul in care sunt prezente deteriorari sau urme de uzura si conditia esentiala ca utilizarea trotinetei sa nu fi depasit 5km parcursi.

In cazul in care sunt depasiti 5km parcursi utilizand trotineta, returnarea produsului se face prin diferenta valoria in interval 10%-90% din pretul de nou al produsului.

ecoways.ro isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produselor care nu respecta conditiile de retur prezentate mai sus.

Returnarea este influentata de starea produsului, astfel: uzura pneurilor, franelor, suprafetelor de sustinere, zgarieturi a cadrului sau elementelor defecte mecanice de imposibilitate de functionare normale. Taxele de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de client.

Contravaloarea produsului returnat se restituie catre client prin transfer bancar in maxim 30 de zile de la intrarea in posesie a acestuia.

Cheltuielile de returnare, comisionele bancare si valoarea consumabilelor folosite vor fi suportate de cumparatar si se vor scadea din suma de returnat. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factori ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc.). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren si care sa respecte conditiile de ambalare din original. Cumparatorul este direct raspunzator pentru efectele/defectele sau alte deteriorari ale produsului returnat, daca acesta nu a fost realizat conform cerintelor.

Mai jos regasesti situatiile care vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
– defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare
– deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; mufe indoite, rupte, arse
– interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator
– lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie
– produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale
– modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.
Daca există semne de manipulare neconforma, modificare si deteriorare prin utilizarea nereusita, nu vom accepta rambursari!

Remedierea produselor

In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea:
Produsul va trebui predat sau trimis prin curier catre SC ECOWAYS POWER SRL, contactandu-ne in prealabil pentru a fii informati de situatie. Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 30 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati de acest lucru.
Predarea sau trimiterea produselor cu defecte mentionate partial poate duce la o diagnosticare si remediere partiala.

– Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie (in cazul in care certificatul de garantie este tipizat producator/importator, acesta se va trimite in original – pentru a se diferentia de catre certificatul tipizat ecoways.ro, precum si datele de contact; si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului.

– Receptia coletelor se va face in aceasi zi in care sunt livrate de curieri, in limita programului de lucru ecoways.ro (Luni-Vineri 9:00-17:00). Coletele trimise vinerea vor fi preluate in service in ziua de luni a saptamanii urmatoare. Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 30 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati de acest lucru. Produsele venite prin curier, vor fi retrimise tot prin curier, la adresa indicata de client.

Declinarea responsabilitatii

SC ECOWAYS POWER SRL (ecoways.ro) nu poate fi facuta responsabila daca produsele cumparate de un client nu sunt folosite corespunzator! Aceasta conditie de utlizare se refera la urmatoarele produse: Trotinete electrice. Nu ne asumam raspunderea si nu oferim garantie pentru utilizare in conditii neadecvate pe teren accidentat. Nu oferim garantie pentru elementele consumabile. Aceasta categorie contine elementele cauciuc, camera, spite, vopsea, cablu frana, cabluri electrice, mufe, placute frana, discuri frana, aripi plastic, protectii plastic, accesorii atasate, dopuri plastic.

Date legale

S.C. ECOWAYS POWER S.R.L.
CUI: 41352667
NR. REG. COMERTULUI: J52/816/2019
ADRESA: Camera 2, Calea Bucuresti nr 14, Mihailesti, Giurgiu
TELEFON: 0786.068.599

BANCA: Banca Transilvania
CONT BANCAR: RO21BTRLRONCRT0508757101

Scroll to top